Alla inlägg den 10 december 2008

Av Evelina H - 10 december 2008 22:45

Vet du hur ont det gör att bli lämnad av en som är ens bästavän ?
Hur mycket det smärtar i hjärtat ?
Jag vet faktist inte riktigt varför du valde att lämna mig...
Du sa att du tyckte mer om henne. Ja då får jag stå ut med det.
Men du, nästa gång vi ses ska du säga att du inte älskar mig, att jag inte betyder något för dig längre, att du inte vill veta av mig längre! För då när du säger det, då vet jag att jag inte något o kämpa för, då har jag inget hopp om att vi ska bli vänner igen. Du har svikit mig rejält, kommer nog inte kunna lita på dig igen. Du hade ett fast grepp om mitt hjärta, du drog ut det och hoppa på det, nu är det inte helt nu är det sönder. Jag kan inte laga det.
Mitt liv blir bara mer och mer kasst... Men jag ger inte upp bara för att någon får mig att falla hårt. Jag reser mig upp efter varje gång jag fallit.
Jag klarar det här! Jag är fan Evelina, och jag klarar vad som helst! (;

Av Evelina H - 10 december 2008 09:48

Godmorgon alla glada. Jag kommer inte ha tid att blogga så mycket.
Det händer så mycket just nu i livet, bara massa dåligt som jag måste ta tag i. Så jag kommer kanske inte skriva på ett tag, vilket är lite synd :/
Idag ser min dag ut som igår ungefär;
Försöka äta något, se på tv, sitta här vid datan och luffa lite.
Nu har jag inte ätit ordentligt sen i söndags, inte kul längre! Min mage kurrar som ett as, måste försöka stoppa i mig något som är snällt för magen så jag inte spyr, har hört att fil eller yoghurt (stavning !?) är bra för magen.
Jag yoghurt(stavning!?) och puffar får det bli... haha vilket liv jag har asså :)
ska nog vila lite nu. Hejdå alla rumpor :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards