Alla inlägg den 9 december 2008

Av Evelina H - 9 december 2008 19:30

Tjabba alla glada! jag är så sjukt trött, passar lillebror.
Han sitter i soffan och kollar på tv och jag sitter här och luffar mig framför datan, haha. idag var det värre än igår, har spytt två gånger. Jag kommer ligga så mycket efter nu i skolan, tror inte jag kommer gå dit på hela veckan om jag mår så som jag gör nu. Jävla skit, jag som saknar min lilla ängel Mollie! :)
men nu ska jag vila lite mer, puss hejdå alla glada! :)

Av Evelina H - 9 december 2008 12:07

Hej alla glada bloggläsare :) igår vaknade jag kvart i sju som vanligt, jag gick ner till köket, men kännde mig inte riktigt okej. Mådde liksom illa och frussen, eftersom min kompis nyss vart magsjuk i helgen, så chansade jag på att jag höll på att bli magsjuk! Så jag ringde min kära mamma och frågade om jag kunde stanna hemma och se vad som hände. Ja två minuter efter att min bror hade gått till bussen, då hände det. Det var ju då inte lite mysigt liksom, bläääää hatar att spy liksom! Jag vilade hela dagen igår, struntade att äta för att inte spy något. Segade framför tv'n hela tiden, ligger efter som en åsna i skolan. Måste tillbaka så snart som jag är frisk!
Min dag idag ser ut så här:
Äta lite försiktigt, se på tv,, planera min helg. haha
men nu ska jag nog inte skriva så mycket mer just nu. Skriver mer sen haha hejdå alla roliga läsare :)
Glöm inte att komentera ? (a)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards